L'espot de l'Any Gaudí guanya un Lleó de Plata al Festival de Cannes de publicitat

L'espot internacional de l'Any Gaudí va guanyar el passat divendres, 21 de juny, un dels Lleons de Plata de la 49ª edició del Festival de Cannes de Publicitat, considerat com el més important del món.

L'equip de creatius de Tandem Campmany Guasch DDB és l'artífex de l'espot publicitari que mostra, en blanc i negre, imatges de la natura que evoquen diferents referents gaudinians. Amb el lema del propi Gaudí "L'originalitat consisteix a retornar a l'origen", els visuals de la campanya es concentren en aquesta idea per a mostrar una altra forma de veure la seva obra.

Gaudí era arquitecte, però també pensador, humanista, naturalista, dissenyador, urbanista... Amb la campanya de comunicació es vol transmetre la idea que existeix un Gaudí més enllà de les façanes de la Sagrada Família o de la Casa Batlló. Un Gaudí sorprenent, molt més ric, polifacètic, genial i en gran part desconegut. Un Gaudí que es vol donar a conèixer, per això l'eslògan inclou la frase: "Tot un any per a descobrir Gaudí".

En els darrers dos anys, Tandem ha ocupat el primer lloc com la agència més premiada de l'estat i des de 1980, pertany al grup DDB, considerat el més creatiu a nivell internacional.

 

 
 
Font: Any Internacional Gaudí (26-6-2002)